poniedziałek, 15 maja 2017

[Opracowanie] Si Tu Te Vas


Za pewne każdy pamięta, że 5 maja, pojawił się teledysk do piosenki ,,Si tu te vas''. Z tej okazji postanowiłam, że w końcu pojawi się kolejne opracowanie, i dzisiejszą jest właśnie ta piosenka. Jest to jedna z moich ulubionych, a teledysk jest niesamowity ! ZAPRASZAM DO POSTA ! ♪




TEKST


Si tu te vas
Me volveré a enamorar 
Me volveré a desarmar
Una vez más
Si tu te vas 
Si tu tu tu 
si tu te vas

Aquí estoy otra vez sufriéndote 
Debo estar loca adicta al ayer
Falso brillante no cambias la piel.. tu

Hoy me pregunto cuando aprenderé 
tocando el fuego yo me quemaré 
tanto me empujas que me haces caer... tu

Si tu te vas me volveré a enamorar
me volveré a desarmar
una vez más 

Si tu te vas
ay pierdo el sentido
muero de frío 
no puedo mas 
Si tu te vas 

Si tu tu
Si tu te vas

Recuerdas las tardes soñando volar
tu mano en mi mano mirando el mar 
me cuesta entender porque me haces llorar.., tu

Noches sin piedad, en la oscuridad
hoy lo veo con claridad, claridad
cuando me enteré deje de respirar

Si tu te vas 
me volveré a enamorar 
me volveré a desarmar
una vez más (una vez más )

Si tu te vas 
ay pierdo el sentido
muero de frío (muero de frío)
no puedo mas 
Si tu te vas

Noches sin piedad, en la oscuridad
hoy lo veo con claridad, claridad 
cuando me enteré deje de respirar 

Si tu te vas 
me volveré a enamorar (me volveré a enamorar)
me volveré a desarmar
una vez más (una vez más)

Si tu te vas 
ay pierdo el sentido (ay pierdo el sentido)
muero de frío (muero de frío)
no puedo mas 
Si tu te vas

Si tu tu
Si tu te vas

Si tu te vas

TŁUMACZENIE

Jeśli odejdziesz
Zakocham się
Rozbroję się
po raz kolejny
Jeśli odejdziesz
Jeśli ty ty jeśli odejdziesz

Jestem tutaj, ponownie cierpiąc
Powinnam być szalona, uzależniona od wczoraj
Fałszywie błyszcząca, skóry nie zmienisz.. ty

Dziś pytam siebie, kiedy nauczę się
Dotykam ognia, spale się
Popychasz mnie, że upadam.. ty

Jeśli odejdziesz
Zakocham się
Rozbroję się
po raz kolejny
Jeśli odejdziesz
Zgubię sens
Umrę z zimna
Nie mogąc dłużej
Jeśli odejdziesz

Pamiętasz wieczoru, śniłam o lataniu
Twoja ręka w mojej ręce, patrzyliśmy na morze
Trudno mi zrozumieć, czemu płaczę... ty

Noce niemiłosierne, w ciemności
Dziś widzę wyraźnie, wyraźnie
Kiedy dajesz mi, pozwól oddychać..

Jeśli odejdziesz
Zakocham się
Rozbroję się
po raz kolejny (po raz kolejny)
Jeśli odejdziesz
Zgubię sens
Umrę z zimna (umrę z zimna)
Nie mogąc dłużej
Jeśli odejdziesz...


Noce niemiłosierne, w ciemności
Dziś widzę wyraźnie, wyraźnie
Kiedy dajesz mi, pozwól oddychać

Jeśli odejdziesz
Zakocham się (zakocham się)
Rozbroję się
po raz kolejny (po raz kolejny)
Jeśli odejdziesz
Zgubię sens (zgubię sens)
Umrę z zimna (umrę z zimna)
Nie mogąc dłużej
Jeśli odejdziesz

Jeśli ty ty jeśli odejdziesz

Jeśli odejdziesz


TELEDYSK


Mam nadzieję, że post się spodobał. Jeżeli zauważyliście jakieś błędy w tłumaczeniu, proszę napisać ! Dziękuję !







  

3 komentarze:

  1. KOCHAM TĄ PIOSENKĘ ♥ Super post !

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem tutaj pierwszy raz i bardzo spodobał mi się wygląd waszej strony. Gratulację. Od dawna prowadzony jest ten blog? Bo żadnego rozgłosu o nim nie słyszałam. Być może będę tutaj regularnie zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od dawna, lecz przez moje nieobecności, które dalej próbuję jakoś zwalczyć, rzadko co kto na niego zagląda. Dziękuję za takie miłe słowa ♥

      Usuń

Komentarze, to duża motywacja dla mnie. Dzięki temu wiem, że czytacie moje posty, i widzicie moją prace. Dużo to dla mnie znaczy i dziękuję za każdy komentarz, jaki się pojawi nad każdym postem !

Szablon stworzony przez Arianę | Technologia Blogger | X X