środa, 14 września 2016

[Na Gorąco] Nowa Oficjalna Strona TINI oraz Musically !


Na początek, oczywiście duże przeprosiny za brak czasu na posty. Niestety, lekcje zawracają mi głowę, a czasu mało. Jednak od teraz spróbuję być trochę na bieżąco ! c: Nie przedłużając wróćmy do sedna. Dzisiaj, ale i w niedziele, dowiedzieliśmy się o czymś ciekawym i interesującym dla Tinistas. Tytuł mówi sam za siebie. WIĘCEJ INFORMACJI W ROZWINIĘCIU POSTA !





Zgadza się ! Mówię tu o nowej stronie Martiny, oraz Musically ! Jeżeli chodzi o Musically, nazywa się on @tinistoessel. Na razie pojawił się na niej jeden muzyczny filmik, w którym jest puszczony kawałek z jej solowego krążka ,,Great Escape". 



Teraz czas na wisienkę na torcie, a inaczej OFICJALNA STRONA ! Link: www.tinistoessel.com
Strona.. jest śliczna ! Z wielką przyjemnością zaglądam na tą stronę. Co na niej się pojawia ? Na pewno możemy zobaczyć, co dzieję się na jej stronach społecznościowych. Muzykę. Jest również ona w różnych językach. Na początek myślałam, że będzie jedynie hiszpański, angielski i włoski. Jednak nie. Znalazły się tam jeszcze inne języki w tym, francuski, niemiecki. Ale również można zauważyć język, który mnie zaskoczył, dzięki temu na mojej twarzy pojawił się uśmiech... JĘZYK POLSKI ! Tak ! Stronę możemy oglądać w polskiej wersji.Wielkie dla nas wyróżnienie, ponieważ. Tylko my Polacy możemy zrozumieć Polski, więc punkt dla naszej rodzinki ! Naprawdę cieszę się, że na stronie pojawił się nasz język. Jak go ustawić ? Na górze jest znak planety ziemi. Klikacie na nią, i pojawiają się języki, które możemy wybrać, by ''poczytać ją'' w własnym języku. 






Mam nadzieję, że post się podoba. Jeszcze raz przepraszam, za brak postów. Postaram się być teraz na bieżąco. A wy ? Co uważacie o stronie i Musically ? Cieszycie się ? Jak oceniacie stronę ? Reakcja na język polski ? Dziękuję za przeczytanie posta ! 

POPRZEDNI POST


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze, to duża motywacja dla mnie. Dzięki temu wiem, że czytacie moje posty, i widzicie moją prace. Dużo to dla mnie znaczy i dziękuję za każdy komentarz, jaki się pojawi nad każdym postem !

Szablon stworzony przez Arianę | Technologia Blogger | X X