piątek, 26 maja 2017

CZY MARTINA NAGRYWA DRUGĄ PŁYTĘ ?


Niedawno na Instagramie, na Story, Tini wstawiła bardzo ciekawy filmik, przez który dla wszystkich Tinistas znajduję się jedno pytanie.. czyżby płyta ? ZAPRASZAM DO POSTA !

AKTUALIZACJA 1 [27.05.17] 





Tłumaczenie: Coś nowego, coś bardzo dobrego! Coś nowego, coś ogromnego!

Na filmiku, Martina znajduję się w studiu do nagrań, w którym najprawdopodobniej nagrywa nowy utwór. Jednak w samym tekście który pojawił się w filmiku, jest napisane ,,Coś nowego, coś ogromnego''. Czyżby Tini zaczęła nagrywać piosenki do drugiej płyty ? 

Moim zdaniem jest to całkiem możliwe, i nie wykluczam iż Tini mogła zacząć jej nagrywać. Jak dobrze wiem, lecz mogę się mylić, podczas trasy ,,Got Me Started Tour'' w części poza za Europą, pojawią się nowe piosenki. A piosenki z nieba same nie przylecą. Jak pamiętam Martina pojechała do Los Angeles, ale nie wiem czy aby na pewno z niego już nie wyleciała, lecz tu też mogę się mylić. Z ostatnich zdarzeń które się wydarzyły, czy też przez kończący się rok szkolny, dużo mnie omijało, więc mogę być niedoinformowana. Lecz jest owa nadzieja, że Tini zabrała się za swoją drugą płytę. 

Jedna z piosenek, która być może się pojawi na płycie, będzie się zwać ,,Do Something Crazy'' z tłumaczenia ,,Zróbmy coś szalonego''. Dowiedziałam się o tym przez jednego Twittera ,,Updates Tini Poland'', z którego też są zdjęcia. UWAGA: Nie ściągam od nich informacji, które się pojawiły na moim blogu, gdyż rzadko co na niego wchodzę, tym bardziej, że niedawno o nim się dowiedziałam. Mam też życie prywatne jako fanka, i takich rzeczy też od różnych tego typu kont dowiaduję. Specjalnie napisałam w tym poście, od kogo są te informacje oraz zdjęcia, by nie było żadnych plotek, czy kłótni. 


Ja osobiście chciałabym, by Tini zaczęła nagrywać płytę. Jestem ciekawa nowych piosenek, nowej płyty, stylu. Ale kiedy się pojawi. Cóż, jest możliwość, że jeszcze w tym roku, bo jak pamiętam pierwsza płyta Tini pojawiła się całkiem szybko od jej tworzenia. Lecz to również zależy. Jak wiemy Tini ma tekściarzy, a może jest możliwość, że Tini zaczęła już pisać własne. Na razie możemy tylko czekać na dalsze informacje, i rozmyślać co do płyty.



A wy jak sądzicie ? Czy Tini zaczęła nagrywać piosenki do płyty, czy raczej do czegoś innego. Jak sądzicie jak będzie ona wyglądać, i kiedy się pojawi ? Mam nadzieję, że post się spodobał ! 

AKTUALIZACJA 1 [27.05.17]

Tini nagrywa w Los Angeles ''bardzo ładne'' rzeczy, które będą niespodzianką dla nas ! Jak myślicie, jaką ? 


1 komentarz:

  1. Mam nadzieje, ze chodzi o plyte ♥ Jeżeli tak to nie moge sie doczekac ♥

    OdpowiedzUsuń

Komentarze, to duża motywacja dla mnie. Dzięki temu wiem, że czytacie moje posty, i widzicie moją prace. Dużo to dla mnie znaczy i dziękuję za każdy komentarz, jaki się pojawi nad każdym postem !

Szablon stworzony przez Arianę | Technologia Blogger | X X