sobota, 25 lutego 2017

[WIDEO] Dance Video do piosenki Finders Keepers


NA POCZĄTEK, BARDZO PRZEPRASZAM ZA NIEOBECNOŚĆ. NIE WIEM JAK TO BĘDZIE, MOŻE BYĆ TAK, ŻE NIEDŁUGO BĘDĘ ZMUSZONA GO ZAWIESIĆ, CZY NAWET ZAMKNĄĆ. TO SIĘ JESZCZE ZOBACZY. JESZCZE RAZ PRZEPRASZAM ! 
Wczoraj, 24.02.17 pojawił się Dance Video, do jednej z piosenek z solowej płyty Martiny, Finders Keepers. W rozwinięciu posta, pojawi się oczywiście filmik, oraz moja relacja, do owego filmiku.
WIĘCEJ W ROZWINIĘCIU POSTA ! 





FILMIK



RELACJA

Układ, choreografia, jest naprawdę, WOW. Co prawda, strasznie nie powala, ale mi osobiście się bardzo podoba. Nie jest jakiś; OMG, boże jakie cudo. Jest całkiem zwyczajny, jednak tak czy siak, mi się podoba, jest cudowny. Na scenografie nie zwracajmy uwagi, gdyż nie jest to żaden teledysk, a Dance Video, więc to jest zbędne. Jeżeli chodzi o wygląd Tini... ee. To też jest szczegół, tak ? Tu bardziej chodzi o układ, nie strój, w jaki została ubrana Martina. Jednak czy mi się podoba, nie do końca. Do stroju pretensji nie mam, no dobra, ta ''obroża'' nie do końca przystała do mojego gustu, jednak strój rockowy, całkiem fajny. Fryzura, jest w porządku, ale dziwna. Makijaż.... strasznie mi się nie podoba. Te kreski strasznie rzucają się w oczy, i są, moim zdaniem zbędne, okropne są. Ale pamiętajmy to szczegół. Nie chce również żadnej pretensji, że Tini już nie jest Violettą, teraz Martina jest sobą. Ja to wiem, jednak moim zdaniem, taki wygląd do końca nie pasuję do Tinity. Jej styl, gust, ale osobiście wolę naturalną Martinę. 


A wy, co sądzicie o Dance Video, do Finders Keepers ? Podoba wam się ? Piszcie w komentarzach ! Dziękuję za przeczytanie ! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze, to duża motywacja dla mnie. Dzięki temu wiem, że czytacie moje posty, i widzicie moją prace. Dużo to dla mnie znaczy i dziękuję za każdy komentarz, jaki się pojawi nad każdym postem !

Szablon stworzony przez Arianę | Technologia Blogger | X X