poniedziałek, 27 lutego 2017

JUŻ JUTRO - Tini w Niemczech na kolejne podpisywanie swojego albumu !


Raczej już każdy o tym wie, że Martina ogłosiła kolejne spotkanie promocyjne. Kolejne spotkanie prowadzi do naszych sąsiadów ,,Niemiec''. Już jutro (28.02.17) czyli w ostatni dzień Lutego, odbędzie się kolejne spotkanie. WIĘCEJ INFORMACJI W ROZWINIĘCIU POSTA !





Spotkanie ma się odbyć w centrum handlowym ,,Saturn Hamburg Altstad'' przy ulicy Mönckebergstraße 1, w Hamburgu. Będzie trwało od godziny 16.00, do 17.00, czyli w skrócie, będzie trwało godzinę. Organizowane spotkanie w Polsce, które miało się odbyć w Arkadi, niestety przez problemy z organizacją został odwołany (jednak i tak się odbyło, ale w innym miejscu, i nie był on publiczny) trwał by dłużej od spotkania z Martiną w Niemczech. U nas miało trwać 15.00 do 17.30. Jednak nie jest to jakkolwiek ważny szczegół, wręcz zbędny :) Bardzo cieszę się, że Martina postanowiła odwiedzić kolejny kraj, by spełnić marzenia swoich fanów.

Jest rzecz, której jestem bardzo ciekawa. Czy zostaną ogłoszone kolejne kraje, w których odbędzie się spotkanie ? Być może. A czy w Polsce ? Moim zdaniem, jest to mało prawdopodobne. Spotkanie promocyjne się już odbyło. Co prawda zawsze mogłoby odbyć się kolejne, tym bardziej, że poprzednie nie było publiczne, a żeby wejść, trzeba było wygrać konkurs. Jednak chodziło tu bardziej o ilość osób, jakie miały pojawić się na spotkaniu. Lecz nie wiadomo, nad tym pytaniem stoi znak zapytania, lecz Martina odwiedzi już w Kwietniu ponownie Polskę, by zagrać koncerty :)


Będziecie mogli pojawić się na spotkaniu z Tini w Niemczech ? Jak myślicie czy odbędą się kolejne spotkania, jak tak to gdzie ? Piszcie w komentarzach ! Dziękuję za przeczytanie :) 

2 komentarze:

  1. Mam bardzo ważną dla mnie sprawę : w kwietniu kończę dopiero 14 lat, a z tego co wiem, to dopiero od 16 można wchodzić na koncert bez opiekuna. Problem w tym, że nie mam kasy na 2 bilety , wystarczy mi tylko na jeden. Czy wiecie gdzie szukać jakiejś osoby, która mogłaby mnie na tym koncercie "przygarnąć" ? Mówię tutaj oczywiście o Got me started tour.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz się popytać na grupach na fb (grupy Tinistas itp). Ale na koncert można, jak dobrze wiem, wejść z pisemną zgodą rodzica :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń

Komentarze, to duża motywacja dla mnie. Dzięki temu wiem, że czytacie moje posty, i widzicie moją prace. Dużo to dla mnie znaczy i dziękuję za każdy komentarz, jaki się pojawi nad każdym postem !

Szablon stworzony przez Arianę | Technologia Blogger | X X