czwartek, 22 grudnia 2016

[Na Gorąco] Koncert w Gdańsku odwołany !


W ostatnich czasach, były problemy z koncertem w Gdańsku, jednak nie było potwierdzenia, że koncert będzie odwołany. Dzisiaj, Live Nation, na facebooku, wysłał bardzo nie przyjemną wiadomość. WIĘCEJ INFORMACJI W ROZWINIĘCIU POSTA !




KONCERT ODWOŁANY !

W poście, zostało wszystko wyjaśnione. Koncert w Gdańsku został odwołany. Szczerze, bardzo się zawiodłam. Nie jadę do Gdańska na koncert, ale dużo osób zapłaciło za ten koncert, i byli
podekscytowani, że będą mogli zobaczyć Martinę. W tym roku już 2 razy zostały odwołane wydarzenia w których uczestniczy Tini. Spotkanie w Warszawie w Arkadii, a teraz jeden koncert.
Współczuję osobom, które chciały spełnić marzenia, trzymam kciuki, abyście mogli pojechać na koncert, tyle że do innego miasta. Koncert został odwołany, ponieważ, były problemy natury logistycznej, oraz techniczne. 


Kto miał jechać na koncert w Gdańsku ? Bardzo mi przykro z powodu takiej sytuacji. Trzymam kciuki, abyście mogli te marzenia jednak spełnić ! Dziękuję za przeczytanie ♥ 

POPRZEDNI POST

1 komentarz:

  1. Szkoda mi ludzi, którzy kupili bilety, i byli szczęśliwi, że ją zobaczą. Fajny masz blog :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze, to duża motywacja dla mnie. Dzięki temu wiem, że czytacie moje posty, i widzicie moją prace. Dużo to dla mnie znaczy i dziękuję za każdy komentarz, jaki się pojawi nad każdym postem !

Szablon stworzony przez Arianę | Technologia Blogger | X X