piątek, 11 listopada 2016

Kolejna nieobecność. Co się dzieję ?


Na początek, bardzo ale to bardzo przepraszam za kolejną nieobecność. Na moim blogu całkiem często nie jestem na nim dostępna. Co powoduję ten cały brak nieobecności ? WIĘCEJ INFORMACJI W ROZWINIĘCIU POSTA !




Co się dzieję ? Cóż nie chce wszystkiego też narzucać na szkołę, ponieważ zawsze tak piszę, gdy
mnie nie ma. Jednak jest to jeden z tych powodów. Wolę jednak bardziej zagłębić się w ten temat, i bardziej rozwinąć go. BRAK WENY ! Brak pomysłów, brak chęci. Czuję jakbym robiła to na siłę, mimo że właściwie nikt go praktycznie nie czyta. Więc po co go prowadzić ? Skoro coraz częściej mnie na niego nie ma, jak i nie ma czytelników. Cóż. Zawsze gdy w życiu Tini coś się pojawia, to chce udostępnić to innym, lub rozpisać się na ten temat na blogu. Jednak jak zacznę pisać, to potem nigdy tego nie kończę. Nie wiecie ile mam niedokończonych postów. W tym poście, nie chce również go zakończyć słowem ,,kończę z blogiem'', bo czuję, że tego nie chce. Nie mam innej możliwości, jak sobie to wszystko od początku do końca przemyśleć i chwilę od tego odpocząć. Mam dużo pomysłów na bloga serio, ale nigdy nie daję rady ich realizować. Zdarzy się, że nie mam chęci, a nie chce tego robić na siłę. Pisząc, tylko po to by szybko napisać, to tworzenie czegoś na szybko, byle jak, ale żeby się pojawiło. A ja nie chce, aby mój blog w ten sposób funkcjonował. Chce by moje posty były robione, dokładnie, przemyślane, precyzyjne, i żebym wkładała w to swoją miłość do bloga, do pisania, do czytelników, do mojej idolki Tini. Więcej powiedzieć na ten temat, nie mogę powiedzieć. Na razie, nie mam bladego pojęcia, kiedy, i o czym pojawi się kolejny post. Dziękuję osobom, które jednak na tym blogu się pojawiają, i go czytają ! Pozdrawiam i kocham was ! ♥

1 komentarz:

  1. Ojej. Mam nadzieję, że nie odejdziesz z bloga, bo jest bardzo fajny. Trzymam kciuki, by wszystko poszło dobrze ! Błagam nie kończ z nim !

    OdpowiedzUsuń

Komentarze, to duża motywacja dla mnie. Dzięki temu wiem, że czytacie moje posty, i widzicie moją prace. Dużo to dla mnie znaczy i dziękuję za każdy komentarz, jaki się pojawi nad każdym postem !

Szablon stworzony przez Arianę | Technologia Blogger | X X